Uczniów

Gryffindor

134

Hufflepuff

127

Ravenclaw

127

Slytherin

142

Ogółem

530

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Wendy Slinkhard 2129 pkt
Nicole Sketch 1941 pkt
Beatrice Sayre 1871 pkt
Alex McCourtney 1742 pkt
Pencier Knot 1290 pkt

Opiekun: prof. Emerald Harlequin

Prefekt: Pencier Knot

Prefekt: Wendy Slinkhard

Kapitan: Nicole Sketch

Specjalista: Beatrice Sayre

Prefekt naczelny: Nicole Sketch


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Isabelle Sancley 1547 pkt
Anulka Riddle 1495 pkt
William Prowse 1087 pkt
Abbigail Strawberry 1002 pkt
Natalie Moor 811 pkt

Opiekun: prof. Lou Rossen

Prefekt: Isabelle Sancley

Prefekt: Kuro Suzuki

Kapitan: William Prowse

Specjalista: Clarissa B. Valladares


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

134

Hufflepuff

127

Ravenclaw

127

Slytherin

142

Ogółem

530

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

18:40-19:15

OPCM

wh_sala_1

19:20-19:55

Transmutacja

wh_sala_1

18:00-18:35

OPCM

wh_sala_2

18:40-19:15

Transmutacja

wh_sala_2

19:20-19:55

Starożytne runy

wh_wieza_polnocna

20:00-20:35

Starożytne runy

wh_wieza_polnocna

20:40-21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

21:20-21:55

Latanie dla Zaawansowanych

wh_stadion

17:20 - 17:55

Eliksiry*

wh_lochy

18:00-18:35

Eliksiry*

wh_lochy

18:40-19:15

Wróżbiarstwo

wh_sala_3

19:20-19:55

Wróżbiarstwo

wh_sala_3

20:00-20:35

Transmutacja

wh_sala_3

20:40-21:15

Transmutacja

wh_sala_3

21:20-21:55

Latanie dla Zaawansowanych

wh_stadion

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

18:40-19:15

OPCM

wh_sala_1

19:20-19:55

Transmutacja

wh_sala_1

18:00-18:35

OPCM

wh_sala_2

18:40-19:15

Transmutacja

wh_sala_2

19:20-19:55

Starożytne runy

wh_wieza_polnocna

20:00-20:35

Starożytne runy

wh_wieza_polnocna

20:40-21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

21:20-21:55

Latanie dla Zaawansowanych

wh_stadion

17:20 - 17:55

Eliksiry*

wh_lochy

18:00-18:35

Eliksiry*

wh_lochy

18:40-19:15

Wróżbiarstwo

wh_sala_3

19:20-19:55

Wróżbiarstwo

wh_sala_3

20:00-20:35

Transmutacja

wh_sala_3

20:40-21:15

Transmutacja

wh_sala_3

21:20-21:55

Latanie dla Zaawansowanych

wh_stadion

Najlepsi uczniowie:

Rika Vitani 2105 pkt
Dominika Gerbech 1739 pkt
Alice Jackson 1650 pkt
Layla Raelly 1218 pkt
Mary Rivers 1208 pkt

Opiekun: prof. Elizabeth Pulze

Prefekt: Dominika Gerbech

Prefekt: Mary Rivers

Kapitan: Layla Raelly

Specjalista: Sandip Wright

Prefekt naczelny: Rika Vitani


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Hanna Moore 2303 pkt
Louri Kerrigan 2135 pkt
Evelyn Kerrigan 1993 pkt
Kasumi Sakura 1449 pkt
Robin Ondori 1223 pkt

Opiekun: prof. Maria B. Salvatore

Prefekt: Evelyn Kerrigan

Prefekt: Oligator Seasky

Kapitan: Louri Kerrigan

Specjalista: Hanna Moore


zobacz więcej

Najnowszy numer Kleksa już JEST!

Red. naczelny: Arsen McGreen

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: ZAMKNIĘTY


zobacz więcej

© 2005-2020 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.