Uczniów

Gryffindor

145

Hufflepuff

146

Ravenclaw

100

Slytherin

160

Ogółem

551

W rezerwie

11
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Renée Parker 2689 pkt
Nicole Sketch 2535 pkt
Alex McCourtney 2495 pkt
Paola Quinn 2094 pkt
Kassandra Grimshaw 1433 pkt

Opiekun: prof. Naija Kamalasundari

Prefekt: Nicole Sketch

Prefekt: Renée Parker

Kapitan: Miriam McGreen

Specjalista: Alex McCourtney


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Sky Pulsatilla 6630 pkt
Lou Rossen 5118 pkt
Jasper Willow 2596 pkt
Vanessa Smith 1173 pkt
Blanca Toulouse 951 pkt

Opiekun: prof. Jasper McCarthy

Prefekt: Jasper Willow

Prefekt: Lou Rossen

Kapitan: Abbigail Smith

Specjalista: Jasper Willow

Prefekt naczelny: Sky Pulsatilla


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

145

Hufflepuff

146

Ravenclaw

100

Slytherin

160

Ogółem

551

W rezerwie

11
Wyszukaj ucznia:

18:00-18:35

Eliksiry

wh_lochy

18:40-19:15

Historia Magii

wh_biblioteka

17:20

ONMS*

wh_blonia

18:00-18:35

Czarna Magia

wh_sala_2

18:40-19:15

Wampirologia

wh_sala_2

19:20-19:55

Historia Magii

wh_biblioteka

20:00-20:35

ONMS

wh_blonia

20:40-21:15

ONMS

wh_blonia

  • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
    • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
    • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
  • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
  • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
  • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
NAZWA SKUTEK TYP
Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
Incarcerous Obwiązuje linami. SŁABE
Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
Confundus Dezorientuje. SILNE
Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
Drętwota Odrętwia. SILNE
Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
Immobilus Spowalnia. SILNE
Impedimento Spowalnia. SILNE
Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
Reducto Odrętwia. SILNE
Silencio Wycisza. SILNE
Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
Renervate Ulecza. LECZĄCE
Mythal Ochrania. OBRONNE
Protego Ochrania. OBRONNE

* - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.

  • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
    • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
    • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
  • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
  • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
  • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
NAZWA SKUTEK TYP
Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
Incarcerous Obwiązuje linami. SŁABE
Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
Confundus Dezorientuje. SILNE
Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
Drętwota Odrętwia. SILNE
Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
Immobilus Spowalnia. SILNE
Impedimento Spowalnia. SILNE
Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
Reducto Odrętwia. SILNE
Silencio Wycisza. SILNE
Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
Renervate Ulecza. LECZĄCE
Mythal Ochrania. OBRONNE
Protego Ochrania. OBRONNE

* - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.

18:00-18:35

Eliksiry

wh_lochy

18:40-19:15

Historia Magii

wh_biblioteka

17:20

ONMS*

wh_blonia

18:00-18:35

Czarna Magia

wh_sala_2

18:40-19:15

Wampirologia

wh_sala_2

19:20-19:55

Historia Magii

wh_biblioteka

20:00-20:35

ONMS

wh_blonia

20:40-21:15

ONMS

wh_blonia

Najlepsi uczniowie:

Emerald Harlequin 2401 pkt
Noelia Murphy 996 pkt
Gabriel Lazzarus 648 pkt
Nomatorre Dreamfant 643 pkt
Dominica Davies 309 pkt

Opiekun: prof. Nicolas Cane

Prefekt: Dominica Davies

Prefekt: Noelia Murphy

Kapitan: Oliver Black

Specjalista: Nomatorre Dreamfant

Prefekt naczelny: Emerald Harlequin


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Marina Athertone 4267 pkt
Vanessa Vess 3585 pkt
Hanna Moore 3208 pkt
Scarlett Spider 3039 pkt
Mare Palvin 1638 pkt

Opiekun: prof. Nicole de Mortier

Prefekt: Marina Athertone

Prefekt: Vivienne Cervantes

Kapitan: Vanessa Vess

Specjalista: Hanna Moore


zobacz więcej

Najnowszy numer Kleksa już x 2020 r.!

Red. naczelny: Arsen McGreen

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: ZAMKNIĘTY


zobacz więcej

© 2005-2020 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.