Uczniów

Gryffindor

5

Hufflepuff

3

Ravenclaw

4

Slytherin

7

Ogółem

19

W rezerwie

21
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: .


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    5

    Hufflepuff

    3

    Ravenclaw

    4

    Slytherin

    7

    Ogółem

    19

    W rezerwie

    21
    Wyszukaj ucznia:

    W Wirtualnym Hogwarcie obowiązuje 3-letni okres nauczania, czyli 9 miesięcy według naszego życia realnego. Uczniowie I klasy mają zajęcia z 8 przedmiotów, a w klasie II 7 przedmiotów kanonicznych i minimalnie 3 fakultatywnych (można więcej). W klasie III uczeń wybiera 6-8 przedmiotów, których uczył się w II klasie.


    Przedmioty kanoniczne - zajęcia, które każdy musi zaliczyć.

    L.P. PRZEDMIOT KLASA I KLASA II KLASA III
    1. Astronomia 1 1 0 - 2
    2. Eliksiry 1 1 0 - 2
    3. Historia Magii 1 1 0 - 2
    4. Latanie 2 0 0
    5. OPCM1 1 1 0 - 2
    6. Transmutacja 1 1 0 - 2
    7. Zaklęcia i Uroki 1 1 0 - 2
    8. Zielarstwo 1 1 0 - 2
      Wszystkich 9 7 3 - 14

    1 OPCM - Obrona Przed Czarną Magią

    Przedmioty fakultatywne - minimalnie trzy wybrane w klasie II przedmioty (można wybrać więcej).

    L.P. PRZEDMIOT KLASA II KLASA III
    1. Czarna Magia 0 - 2 0 - 2
    2. Mugoloznawstwo 0 - 2 0 - 2
    3. Numerologia 0 - 2 0 - 2
    4. ONMS1 0 - 2 0 - 2
    5. Starożytne Runy 0 - 2 0 - 2
    6. Wampirologia 0 - 1 0 - 1
    7. WoMMiR2 0 - 2 0 - 2
    8. Wróżbiarstwo 0 - 2 0 - 2
      Wszystkich 0 - 6/8 0 - 6

    1 ONMS - Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami

    2 WoMMiR - Wiedza o Magicznych Miejscach i Rytuałach

    Z puli zajęć, na które w II klasie uczęszczał uczeń, należy wybrać 6-8 przedmiotów, których nauka będzie kontynuowana w III roku nauki w szkole. Nauczyciel może odmówić uczniowi kształcenia w ostatniej klasie, jeśli uzyska on ocenę niższą niż Z.


    Przedmioty dodatkowe - nieobowiązkowe przedmioty dla poszczególnych klas.

    • Językoznawstwo - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z Językoznawstwa.
    • Klub Pojedynków - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci uczą się walczyć, przez czynny udział w pojedynkach czarodziejów. Dla wszystkich klas.
    • Wiedza o Harrym Potterze - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z WoHP.
    • Quidditch - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci uczą się od samego początku techniki gry na czacie.

    W Wirtualnym Hogwarcie obowiązuje 3-letni okres nauczania, czyli 9 miesięcy według naszego życia realnego. Uczniowie I klasy mają zajęcia z 8 przedmiotów, a w klasie II 7 przedmiotów kanonicznych i minimalnie 3 fakultatywnych (można więcej). W klasie III uczeń wybiera 6-8 przedmiotów, których uczył się w II klasie.


    Przedmioty kanoniczne - zajęcia, które każdy musi zaliczyć.

    L.P. PRZEDMIOT KLASA I KLASA II KLASA III
    1. Astronomia 1 1 0 - 2
    2. Eliksiry 1 1 0 - 2
    3. Historia Magii 1 1 0 - 2
    4. Latanie 2 0 0
    5. OPCM1 1 1 0 - 2
    6. Transmutacja 1 1 0 - 2
    7. Zaklęcia i Uroki 1 1 0 - 2
    8. Zielarstwo 1 1 0 - 2
      Wszystkich 9 7 3 - 14

    1 OPCM - Obrona Przed Czarną Magią

    Przedmioty fakultatywne - minimalnie trzy wybrane w klasie II przedmioty (można wybrać więcej).

    L.P. PRZEDMIOT KLASA II KLASA III
    1. Czarna Magia 0 - 2 0 - 2
    2. Mugoloznawstwo 0 - 2 0 - 2
    3. Numerologia 0 - 2 0 - 2
    4. ONMS1 0 - 2 0 - 2
    5. Starożytne Runy 0 - 2 0 - 2
    6. Wampirologia 0 - 1 0 - 1
    7. WoMMiR2 0 - 2 0 - 2
    8. Wróżbiarstwo 0 - 2 0 - 2
      Wszystkich 0 - 6/8 0 - 6

    1 ONMS - Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami

    2 WoMMiR - Wiedza o Magicznych Miejscach i Rytuałach

    Z puli zajęć, na które w II klasie uczęszczał uczeń, należy wybrać 6-8 przedmiotów, których nauka będzie kontynuowana w III roku nauki w szkole. Nauczyciel może odmówić uczniowi kształcenia w ostatniej klasie, jeśli uzyska on ocenę niższą niż Z.


    Przedmioty dodatkowe - nieobowiązkowe przedmioty dla poszczególnych klas.

    • Językoznawstwo - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z Językoznawstwa.
    • Klub Pojedynków - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci uczą się walczyć, przez czynny udział w pojedynkach czarodziejów. Dla wszystkich klas.
    • Wiedza o Harrym Potterze - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z WoHP.
    • Quidditch - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci uczą się od samego początku techniki gry na czacie.

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: .


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

      Najnowszy numer Kleksa już JEST!

      Red. naczelny: Arsen McGreen

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: ZAMKNIĘTY


      zobacz więcej

      © 2005-2020 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.