Uczniów

Gryffindor

115

Hufflepuff

103

Ravenclaw

97

Slytherin

141

Ogółem

456

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Wendy Slinkhard 1208 pkt
Marcin Sokół 1049 pkt
Patricia Wyzan 576 pkt
Tom Snow 406 pkt
Jacob White 400 pkt

Opiekun: Beatrice Sayre (wspomag. Nicole Sketch)

Prefekt: Marcin Sokół

Prefekt: -

Kapitan: -

Specjalista: Loona Greatheart

Prefekt naczelny: Wendy Slinkhard


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Lily Evans 1700 pkt
Nina Verner 1218 pkt
Domi James 1139 pkt
Orsen Collins 753 pkt
Jameslily Potter 713 pkt

Opiekun: Sky Pulsatilla (wspomag. Jasper Willow-McGreen)

Prefekt: Lily Evans

Prefekt: Domi Xdrik

Kapitan: -

Specjalista: Orsen Collins


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

115

Hufflepuff

103

Ravenclaw

97

Slytherin

141

Ogółem

456

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

18:40-19:15

OPCM

wh_sala_1

19:20-19:55

Latanie

wh_sala_1

20:00-20:35

Latanie

wh_sala_1

20:40-21:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

18:00-18:35

Czarna Magia

wh_lochy

18:00-18:35

OnMS*

wh_blonia

18:40-19:15

Czarna Magia

wh_lochy

18:40-19:15

OnMS*

wh_blonia

19:20-19:55

Eliksiry

wh_lochy

20:40-21:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

17:20-17:55

Eliksiry*

wh_lochy

18:00-18:35

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

18:40-19:15

WoMMiR

wh_sala_3

19:20-19:55

WoMMiR

wh_sala_3

20:00-20:35

Wampirologia

wh_lochy

20:40-21:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

18:40-19:15

OPCM

wh_sala_1

19:20-19:55

Latanie

wh_sala_1

20:00-20:35

Latanie

wh_sala_1

20:40-21:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

18:00-18:35

Czarna Magia

wh_lochy

18:00-18:35

OnMS*

wh_blonia

18:40-19:15

Czarna Magia

wh_lochy

18:40-19:15

OnMS*

wh_blonia

19:20-19:55

Eliksiry

wh_lochy

20:40-21:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

17:20-17:55

Eliksiry*

wh_lochy

18:00-18:35

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

18:40-19:15

WoMMiR

wh_sala_3

19:20-19:55

WoMMiR

wh_sala_3

20:00-20:35

Wampirologia

wh_lochy

20:40-21:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

Najlepsi uczniowie:

Alice Jackson 2185 pkt
Layla Raelly 2148 pkt
Agatha Blackwood 1535 pkt
Cassie Harris 869 pkt
Mike Cleofe 478 pkt

Opiekun: Elizabeth Pulze (wspomag. Lou Rossen)

Prefekt: Alice Jackson

Prefekt: Layla Raelly

Kapitan: -

Specjalista: Agatha Blackwood


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Louri Kerrigan 1799 pkt
Evelyn Kerrigan 1789 pkt
Thomas Morgan 1568 pkt
Kasumi Sakura 1459 pkt
Alexis Nightmare 1187 pkt

Opiekun: Maria B. Salvatore (wspomag. Jasper McCarthy)

Prefekt: Evelyn Kerrigan

Prefekt: Triss Merigold

Kapitan: -

Specjalista: Aofie Lupin-Black

Prefekt naczelny: Louri Kerrigan


zobacz więcej

Najnowszy numer Kleksa już JEST!

Red. naczelny: Lou Rossen

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: ZAMKNIĘTY


zobacz więcej

© 2005-2020 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.