Oferta edukacyjna
W Wirtualnym Hogwarcie obowiązuje 3-letni okres nauczania, czyli 9 miesięcy według naszego życia realnego. Uczniowie I klasy mają zajęcia z 8 przedmiotów, a w klasie II 7 przedmiotów kanonicznych i minimalnie 3 fakultatywnych (można więcej). W klasie III uczeń wybiera 6-8 przedmiotów, których uczył się w II klasie.
Przedmioty kanoniczne - zajęcia, które każdy musi zaliczyć.
L.P. |
PRZEDMIOT |
KLASA I |
KLASA II |
KLASA III |
1. |
Astronomia |
1 |
1 |
0 - 2 |
2. |
Eliksiry |
1 |
1 |
0 - 2 |
3. |
Historia Magii |
1 |
1 |
0 - 2 |
4. |
Latanie |
2 |
0 |
0 |
5. |
OPCM1 |
1 |
1 |
0 - 2 |
6. |
Transmutacja |
1 |
1 |
0 - 2 |
7. |
Zaklęcia i Uroki |
1 |
1 |
0 - 2 |
8. |
Zielarstwo |
1 |
1 |
0 - 2 |
|
Wszystkich |
9 |
7 |
0 - 14 |
1 OPCM - Obrona przed Czarną Magią
Przedmioty fakultatywne - minimalnie trzy wybrane w klasie II przedmioty (można wybrać więcej).
L.P. |
PRZEDMIOT |
KLASA II |
KLASA III |
1. |
Mugoloznawstwo |
0 - 2 |
0 - 2 |
2. |
Numerologia |
0 - 2 |
0 - 2 |
3. |
ONMS1 |
0 - 2 |
0 - 2 |
4. |
Starożytne Runy |
0 - 2 |
0 - 2 |
5. |
Wampirologia |
0 - 1 |
0 - 1 |
6. |
WoMMiR2 |
0 - 2 |
0 - 2 |
7. |
Wróżbiarstwo |
0 - 2 |
0 - 2 |
|
Wszystkich |
0 - 13 |
0 - 13 |
1 ONMS - Opieka nad Magicznymi Stworzeniami
2 WoMMiR - Wiedza o Magicznych Miejscach i Rytuałach
Z puli zajęć, na które w II klasie uczęszczał uczeń, należy wybrać 6-8 przedmiotów, których nauka będzie kontynuowana w III roku nauki w szkole. Nauczyciel może odmówić uczniowi kształcenia w ostatniej klasie, jeśli uzyska on ocenę niższą niż Z.
Przedmioty dodatkowe - nieobowiązkowe przedmioty dla poszczególnych klas.
- Czarna Magia - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z Czarnej Magii.
- Językoznawstwo - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z Językoznawstwa.
- Klub Pojedynków - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci uczą się walczyć, przez czynny udział w pojedynkach czarodziejów. Dla wszystkich klas.
- Latanie dla Zaawansowanych - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla uczniów klasy drugiej oraz trzeciej, gdzie studenci zapoznają się z rozwinięciem materiału przedstawianego na obowiązkowym przedmiocie klasy pierwszej (Latanie).
- Wiedza o Harrym Potterze - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci zapoznają się z materiałem z WoHP.
- Treningi Quidditcha - dodatkowe zajęcia funkcjonujące w formie koła zainteresowań dla wszystkich uczniów, gdzie studenci uczą się od samego początku techniki gry na czacie.