|
Regulamin KP
REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW
- Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
- Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
- Sędzia ma zawsze rację.
- Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
- Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
- Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
- W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
- Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
- Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
- Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.
REGULAMIN POJEDYNKU
- Do pojedynku staje dwóch zawodników.
- Sędzia ma zawsze rację.
- W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
- Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
- Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
- Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
- Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
- Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
- Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
- Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
- Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
- Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
- Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.
Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.
PVWWOV
|
|