2873
4982
2113
4456

Zaklęcia KP

  • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
    • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
    • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
  • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
  • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
  • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
NAZWA SKUTEK TYP
Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
Incarcerous Obwiązuje linami. SŁABE
Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
Confundus Dezorientuje. SILNE
Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
Drętwota Odrętwia. SILNE
Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
Immobilus Spowalnia. SILNE
Impedimento Spowalnia. SILNE
Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
Reducto Odrętwia. SILNE
Silencio Wycisza. SILNE
Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
Renervate Ulecza. LECZĄCE
Mythal Ochrania. OBRONNE
Protego Ochrania. OBRONNE

* - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.